sâmbătă, 25 mai 2013

Friendzone, friendzone si iar friendzone..

    De ce mi se pare ca folosirea cuvantului "friendzone" devine deja o scuza? Orice fac, vad pe net si aud de la prieteni ca cica-s " in friendzone".. Ok, chiar nu sunt experta la de-astea, dar dupa parerea mea, probabil mai mult de jumatate din baietii care spun asta sunt prea timizi ca sa faca primul pas si doar stau acolo, asteptand ca fetele sa-si dea seama singure de ce vor ei cu adevarat. Sincer, fete in friendzone nu prea stiu, inafara de vreo 2-3 ( eu nu ma consider in friendzone pentru ca nu vreau sa-mi fac sperante degeaba ), si ele au scuza ca baietii oricum fac prima miscare. Aici as spune ca asta nu e o lege, dar nu ma bag pentru ca e ceva stiut de cand lumea bla bla bla.. 
    In fine, eu, ca o foreveralone veritabila va zic sa nu va stresati ( yeah sure,poate cititi asta holbandu-va la profilul ei/lui de facebook ), daca sunteti respinsi asta e, mai bine ca persoana respectiva e sincera cu voi, stati flex si mancati ciocolata!;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu