sâmbătă, 25 mai 2013

Nonexistenta.

   Hey hey! Voua vi se intampla sa aveti momente in care sa realizati ca viata voastra este monotona si treceti prin ea fara sa va dati seama? Pentru ca eu ma simt ca o placinta in momentul de fata.. (probabil e de vina si faptul ca acum ar trebui sa fac un eseu si sa invat pentru teza). Vreau sa vina vara, sa ma plimb fara sens prin oras, sa ma pierd in multime, vreau sa vizitez locuri, vreau sa rad, sa plang, sa fac cadouri, sa imbratisez, sa fug, sa scap de scoala, sa fac oamenii sa se mire de buna mea dispozitie. Vreau atat de mult ca viata mea sa nu se rezume doar la formule de matematica si note de subsol.. 
    Dar nu imi pierd speranta! Mai am vreo 3 saptamani de scoala si oficial e vara. Nu mai vreau sa vegetez, asa ca pana plec in vreo vacanta, vreau sa ma bucur din plin de soare, de prietenii mei pretiosi si, cine stie, poate imi si gasesc o slujba de vara.
    Traiti-va viata nu doar existati! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu