duminică, 24 martie 2013

Life is so awkwaaaard!

  Hello there! Azi am stat toata ziua pe net si mi-am citit vechiul blog, mi-am dat seama ca noi defapt nu ne schimbam prea mult de-a lungul vietii. Cel putin asa am observat eu la propria-mi persoana..:D
  Azi vorbeam cu un bun prieten care ne spunea ca acum e timpul schimbarilor fiindca noi ca oameni tindem sa devenim mai statornici pe masura ce ne maturizam. Sincer e ok sa te maturizezi, dar daca ramai cu niste caracteristici care ii indeparteaza pe oameni de tine?
  Ma mai gandeam ca in zilele de azi vezi toate copilele de 10 ani pe facebook pozand indecent, crezand ca un like o sa le faca apreciate intradevar. Nu-s cine stie ce persoana matura, ba din contra, fac tampenii tot timpul, doar ca uneori ma apuca melancolia dupa vremurile cand mergeam sa jucam tupu (leapsa) pe strada, cand ne dadeam cu bicicleta toata ziua, cand ne urcam in copaci dupa fructe si fugeam de vecinii suparati ca le mancam bunatatile. Sincer, as face deastea si acum, doar ca nu mai am cu cine, ca toti copiii de varsta mea sunt ocupati sa iasa cu prietenii in club. Copilaria s-a maturizat sever si chiar nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie celelalte generatii daca noi astia de 14-16 ani nu mai facem nimic in grup, inafara de imbatat prin cluburi.
  Ce n-as mai da sa petrec o zi fugind pe strada si construind corturi in gradina, dar oricum viata merge mai departe. Oricat de tare ar fi fost copilaria, si viata de liceu e destul de awesome!:)) Nu stiu cum face Dumnezeu asta, dar oricat de dor ne-ar fi de o perioada din viata, prezenta e la fel de plina de minunatii.
Sunt atat de multumitoare ca am ajuns pana aici si sper ca o sa ajung sa le povestesc nepoteilor mei despre cum aveam noi laptopuri ( probabil ei o sa fie mult mai avansati ) si despre cum ne plimbam cu bicicletele pe strada.
  Deci in concluzie, fiind un topic atat de enigmatic si atat de random pe blogul meu ciudat, va doresc tuturor o viata frumoasa pe care s-o traiti cu zambetul pe buze.:)
 Buh bye!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu