marți, 5 martie 2013

Long time no see!

   Holaa! Imi cer scuze pentru lipsa mea indelungata ( daca macar mai citeste cineva asta ), doar ca indata ce am inceput cu adevarat scoala am fost atat de absorbita in studiu, iar mai apoi cand am avut liber tot ce am vrut a fost soooomn si un film bun. 
    Daca tot am lipsit atat timp, ca o lenesa veritabila ce sunt, m-am gandit sa fac o mica lista cu lucrurile preferate din aceasta luna ( sau mai mult :-? ) :
 Beauty:
1. Avon Ideal flawless ( fond de ten lichid la vreo 40+ lei, acopera foarte ok si are aspect natural )
2. Un ruj homemade ca in videoul de aici. Am doua nuante cam ciudate dintre care una e rosiatica si alta e un peachy mai spre portocaliu, dar sunt dragutele.
3, Cam tot ce am mai bine zis! Daca nu le-as iubi nu le-as avea, duuh:))

 Food:
1. Iaurturile cu cereale de orice fel.
2. APAAA! apa apa kevalalalalala..( nici macar nu stiu de ce o cant daca nu-mi place ). Nu sunt o mare amatoare de sucuri pentru ca am observat ca imi provoaca greata, asa ca prefer un suc natural sau apa apa apa kevalalalala :)) ( desi mai trisez uneori )
3. Citrice! Orice fel de fruct galben/portocaliu e bine venit :)). In tot acest timp am mancat tot ce am putut din moment ce bunica gateste fenomenal, asa ca atunci cand eram mai mult decat satula luam o portocala/lamaie/mandarina/grapefruit si nu stiu daca chiar ajuta cu pofta de mancare ( care e imensa ), dar sunt bunee si sanatoase.

 Random:
1. Muzica, mereu acolo cand ai nevoie de un umar pe care sa plangi:)).
2. Fashion Sketching. Ca sa nu ziceti ca am stat toata ziua in pat, am ai facut si niste schite pentru haine, din moment ce in curand o sa inceput cursuri de croitorieee! <3
3. Tumblr/Twitter/Facebook/Youtube/HBO si cam orice site/canal pe care pot sa vad si altceva inafara de politica romaneasca.



Si nu mai stiu, am un lapsus, si probabil dupa ce voi publica aceasta postare o sa-mi aduc aminte de tot ce voiam sa spun, dar e ok!
     Seara faina sa aveti voi astia care mai cititi blogul !:)) :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu