luni, 25 martie 2013

"Pe vremea mea..."

   Salutare tătă lumea! Azi nici nu ştiu cum de am ales topic-ul ăsta, dar oricum e legat de simulările de examen. Generaţia care acum este a 9-a nu a fost plină de genii, da' asta care intră acuma, FEREASCĂ DUMNYEZO! Nu am fost noi geniile dă pă lume, da' totuşi am ştiut că sinonimul cuvântului "colb" este "praf", zic şi eu. Şi nu zic aşa din hatereală, cum fac şmecheraşii ăia de pe facebook, da încotro ne îndreptăm dacă atâtica nu ştim? Mi-e şi frică să întreb de speciile genului epic şi liric.. Şi mai cumpără tu mamă la pruncuţ hăinuţe noi, că-s din sezonu' trecut, şi mai lasă-l tu în club in toată seara că săracu' tare-i îngreunat de şcoală, ţuce-l mama să-l ţuce.
   Niciodată nu am suportat când venea cineva la mine cu replici de genul "pe vremea mea..." , dar parcă acum pot să văd şi eu, şi cred că şi restu, că devenim din ce în ce mai proşti. Loc de mai bine este tot timpul, bine-ar fi să ne dăm umpic silinţa, măcar să nu o facem de râs pe mămicuţa care-a dat atatea milioane pe hăinuţele noastre de firmă.
   Nu vreau să-mi dau cu părerea în privinţa bac-ului şi oricum şi sistemul ăsta de doi bani are vina lui, iar nici eu nu-s tare "ştiută", da' "colb" ştiu ce-i.
   No' oameni buni, aveţi grijă ce faceţi la simulări, că dacă treceţi cu bine o să puteţi face şi voi pe şmecherii la anu'. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu