sâmbătă, 27 aprilie 2013

Changes

   Ceaaau! Azi m-am pus sa-mi citesc blogul de la prima postare si am observat ca scopul meu initial era defapt sa fac un blog despre moda, sa ma afirm ( chiar credeam ca o sa fiu cine stie ce vedeta hehe ). Aparent, dupa vreo 5-6 postari deja lucrurile devin personale si cred ca incep sa ma port ca un psiholog, dar si asa aveti nevoie,nu? Kiddin :)) ( and that's how I'll lose my readers..). Mi se pare fascinant cum incepeam cu frizuri si incercari de machiaj, cum credeam ca doar fetele citesc blogul asta, dar se pare ca sunt varza la orice tine de aspect si am si cititori de sex masculin pe-aici. Cred ca incet incet incep si eu sa ma coc la minte si sa mai scot cate ceva intelept pe gura. Oricum nu prea stiu de unde am atatea vizualizari, dar apreciez faptul ca cineva acolo, in negura internetului ( so deep ), isi face timp sa citeasca ce scrie o fetita de 15 ani care abia acum a inteles ca e mai buna la vorbit decat la moda.
  Dupa parerea mea, m-am schimbat destul de mult si probabil in cateva luni postarile mele o sa aiba total alta tema, dar asta patesti cand esti vorbareata si spui cam tot ce gandesti.
  Anyways, apreciez ca am atatea vizualizari fara publicitate si ca apuc sa vorbesc si eu singurica din cand in cand pe aici.:))
             Have a wonderful weekend!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu