luni, 21 ianuarie 2013

People who inspire me!

Holaa! Inca de duminica am vrut sa scriu despre anumite persoane si personalitati din realitate si de pe net pe care le admir, dar nu am mai apucat, asa ca tobele va rooog! * ba dum tss * Nu le-am facut un top, ci le-am pus la nimereala.:D
1.The cherry blossom girl  Okay, deci nu pot sa cred cat de draguta poate fi..si are un caracter asa de draguuut.*_*




2. Miss Rux Imi place tare mult cum descrie produsele si e geniala cand vine vorba de makeup. <3
3. Familia. Stiu ca e mai mult ca un grup, dar e ceva foarte special pentru mine:D.  
4. Macbarbie07 :) Nu doar ca are un canal de beauty, ci este asa de happy, pur si simplu te molipsesteee.
5. Jennaaaaa Tot ce pot sa spun, este crayzaaaaay!                 
Si cam atat pentru moment..adica nu mai tin minte oricum. Inafara topului, pentru ca nu consider ca un top ar fi necesar, este Dumnezeu: :). 
Si cam atat dragilor, eu dau test maine la matematica, so wish me luck! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu