miercuri, 3 aprilie 2013

Beautiful life!

  Hello!(: Azi am avut o zi mai leneşă, în care am stat toată ziua pe laptop şi am mâncat aproximativ tot frigiderul. Vremea nu este foarte plăcută în Oradea ( nici nu cred că va fi în curând ) şi sper că se va îmbunătăţi curând pentru că, să fim sinceri, ce-i cu vremea asta în Aprilie? Am atâtea de cumpărat pentru primăvară/vară, doar că nu are nici un rost să le cumpăr dacă nu apuc să le port şi asta mă deprimă! :(
   Anyways, sper că până de ziua mea se mai îmbunătăţeşte vremea pentru că o să fac o mini-excursie în Belgia!! WOHOOO can't wait! :3
   Cam atât am avut de zis, având în vedere că sunt preocupată cu şcoala "altfel" şi nu se petrece nimic interesant în viaţa mea... hm hm so proud of myself.

2 comentarii:

  1. Nici la Bucuresti vremea nu e mai placuta. De fapt, e oribila - ploua, bate vantul, frig. Vad ca iti plac excursiile, poate ca te intereseaza concursul organizat pe MeritaCitit.ro, unde PensiuneaTohanita.ro ofera un weekend gratuit, cu servicii de 4 stele in regiunea Bran-Moeciu. In Belgia cand pleci? Sper sa ai vreme frumoasa si sa te distrezi la maxim!

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna bine concursul acela, o sa ma uit peste site. In Belgia plec prin 20 aprilie si multumesc mult ca petreci timp citind blogul meu! :)

    RăspundețiȘtergere