vineri, 11 ianuarie 2013

Copilarieeeee!

Salutaaaaari dragii mei cititori!>:D< Nu am mai postat pentru ca am fost la niste prietene, au venit ele la mine si tot asa, daaaaar azi ceva m-a inspirat enorm sa scriu postarea de azi. Mi-am gasit VECHIUL BLOG !! =)))) Deci sincer. eu singura observ ce schimbata sunt fata de atunci, desi a trecut numai o vacanta de vara. Eram parca asa copilaroasa, am scris niste chestii destul de ciudate, dar nu o sa ma plang, pentru ca asa eram eu pe-atunci. Si daca tot am adus vorba, m-am gandit sa va mai spun cate ceva despre copilaria mea..:). Pai am crescut cu 4 frati si o sora, jucandu-ne pe strada cu ceilalti copii, julindu-ne genunchii..mai mult eu cu copiii de varsta mea pentru ca fratii mei sunt cel putin cu 10 ani mai batrani ca mine. Cu timpul, sora mea s-a casatorit, la fel si doi dintre fratii mei, iar ceilalti doi au plecat de-acasa. Mi se pare ca ni s-a golit casa atat de brusc, unde parca ieri jucam fotbal peste florile bunicii si ne plimbam cu bicicletele pe strada, si imi e cam dor sa fim toti impreuna odata.:) In fine, am mai vazut de pe blog fazele prin care treceam, si am avut si alte faze si in afara blogului, cum ar fi curentul ala de "emo" :)). Tin minte ca vreo luna ma imbracam tot in alb si negru si purtam un breton atat de nasol..Oricum, copilaria e atat de frumoasa, oricum ar fi ea, cu momentele ei, cu esecurile ei, pentru ca acele clipe sunt pretioase si nu se vor mai intoarce niciodata..:)
Si Nicu, in caz ca citesti asta, am o melodie pentru tine!:)) http://www.youtube.com/watch?v=M3STj8zlQw4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu