vineri, 11 ianuarie 2013

Si cand credeam ca pot da numai odata gres..

Hello again! Nu m-am putut abtine sa nu postez pentru ca mai am cate ceva de zis:)). In aceste zile, cat verisoara mea a fost la mine, am incercat pe ea cam toate impletiturile posibile.. Deci acestea sunt rezultatele:
Am incercat ASTA (scuze dar era singurul video gasit) singurica, doar ca la sfarsit m-am cam pierdut :D. Totusi cred ca e destul de ok pentru prima oara..nu purtabil..dar ok.
 Apoi mai spre seara am incercat pe verisoara mea, dar din greseala m-am dus umpic mai sus la sfarsit si arata ca o pigtail:)).

Am incercat apoi pe cealalta verisoara cocul incercat pe Mada AICI si mi-am iesit mai bine pentru ca am putut face niste codite mai lungi.

Apoi, din plictiseala, am zis sa-i fac un fel de coronita in jurul capului..care a fost destul de ok, doar ca nah..poza e neclara.
In fine, au fost cateva zile pline de incercari, unele parti sunt bune, dar mai trebuie sa exersez umpicut, cat sa le pot purta in public:)). Maine o sa fiu probabil stresata cu tema la mate si niste repetitii, deci weekend fain sa aveti! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu