duminică, 6 ianuarie 2013

Hey hey! Azi am avut o zi lenesa si m-am gandit sa-mi testez noul ondulator, doar ca l-am folosit ca pe un con si mi-am adus repede aminte de Taylor cu buclele ei adorabile, la care mai adauga si un headband sau floare, sau pur si simplu o impletitura (cum am incercat eu).
De dimineata am incercat buclele si am impletit 2 codite ( una de fiecare parte ), doar ca eu sunt cam varza si le-am facut normal, asa ca aparut o mica bucla cand am indoit codita ca s-o prind.:D

 Apoi, mai spre seara am desfacut coditele si am legat suvita din dreapta cu o agrafioara sus. Mi se pare ca arata asa de cute si copilaros, si nu stiu cum mi-a adus o senzatie de fericire, asa ca acum ma simt asa de euforica pentru aproape niciun motiv!:))

Seara asta urmeaza o "lectie de viata", asa ca nu plecati! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu