miercuri, 3 aprilie 2013

Asteptari VS Realitate

   Hello you gorgeous popsicles! Azi voiam sa vorbesc despre cum uneori ma astept ca unele lucruri sa iasa perfect si NU. nu ies cum ma asteptam. Ca inceput, mereu cand fac o baie relaxanta cu spume, etc. ma gandesc ce smexy o sa stau eu in cada cu muzica pe fundal si o carte in mana ( sau telefonul ). Realitatea e cu totul alta: ud telefonul, scap cartea in apa, apa e prea calda, iese din cada etc. GOD I HATE THIS! Sau mereu ma gandesc cat de tare o sa-mi iasa linia facuta cu eyeliner de dimineata si, ca de obicei, arata de parca am incercat sa desenez valurile din mare pe pleoape ( si urmeaza vreo 10 minute de retusuri ). Un alt exemplu ar fi atunci cand intri in vorba cu cineva. In mintea mea se petrece ceva gen " Hey, sunt Andreea, mi se pare ca esti o persoana ok." si persoana ar fi gen " Oh mersi! La fel si tu, vii la un suc? ". Total diferit fata de realitate.. Eu cu strainii sunt atat de timida incat, atunci cand e linista totala, incep sa spun chestii ca " *ras* cam ciudat nu?...", sau incep sa fiu super friendly ca sa spar gheata, lucru care provoaca mai multa tacere: " si viata ta cum mai e?". In cele mai multe cazuri, si reactia celeilalte persoane e ciudata, in cel mai rau caz nici nu sunt bagata in seama ( nice feeling, ce sa zic..).
    Mai am multe chestii ciudate, dar cam acestea sunt cele care ma macina constant. In final, sper ca aveti un sfarsit de saptamana grozav si vacanta de primavara placuta!
  Cantecele preferate in ultima saptamana:
Heart of blue- Shannon Saunders
No faith in Brooklyn- Hoodie Allen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu