sâmbătă, 27 aprilie 2013

Fifteen

   Heeeey there! Nu am mai scris nimic de vreo cateva saptamani, asa ca ma gandeam sa va mai povestesc ce se mai petrece in viata mea absolut comuna. Am plecat in Belgia si am vizitat atatea locuri, printre care si parcul de flori Keukenhof din Olanda. Am ajuns cu vreo 3 zile inainte de ziua mea, pe care abia am asteptat-o ( sa ma vad si eu fetita mare insfarsit ), am iesit cu fetele in oras si am ajuns acasa la curatenie ( wohhooooo happy b-day to me ). Dar e ok, a fost un moment care m-a facut sa realizez ca odata ce am 15 ani, o sa am mai multe responsabilitati de care nu o sa fiu prea multumita, asa ca incerc sa raman o c8ila (copchilă- accent ardelenesc) cat mai mult timp!
   Astept sa vina vara deja, desi nu prea cred ca o sa fac cine stie ce, e pur si simplu sentimentul ala de libertate pe care ti-l ofera aerul cald si plimbarile lungi cu masina..:), astept sa trec de teze, astept ca lucrurile sa se transforme in bine in general.
   Anyways, sper ca voi sa aveti o primavara grozava, sa va bucurati de soare si sa iubiti la maxim! :)
                                                                                 
                                                                                   Kisses xx
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu