joi, 4 aprilie 2013

Lucruri marunte care ne fac viata mai buna.

  Buna seara lume! In seara asta am primit niste poze de la o prietena awesome ( hey Naoooo! ) cu mine si ursuletul meu de plus. Bine, "ursulet" la modul general, pentru ca al meu are un metru si asta e chiar folositor, mai ales cand esti o persoana acra si singura care are nevoie sa imbratiseze ceva ( eu ). Si cum admiram pozele, ma gandeam ca noi oamenii avem unele lucruri care ne fac sa ne simtim mai bine cand suntem singuri, sau cand suntem certati cu cineva, sau pur si simplu cand simtim nevoia sa fim extra fericiti.:)
  In cazul meu, lucrurile care ma fac fericita fizic sunt destul de normale, chestii girly care uneori functioneaza ( mai mereu ), alteori nu prea, so let's see!:)






 Si ultimul, dar nu cel din urma, prietenul meu care e mereu alaturi (oricum nu prea are unde sa plece ) Teddy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu