sâmbătă, 29 decembrie 2012

100!!

Heeeey! O sa incep aceasta postare intr-un mod foarte diplomat....omgomgomgomgomgomg va iubeeeeesc!<3. Chiar nu ma gandeam acum 4 zile cand am facut blogul ca voi aduna atatia vizionatori...va multumesc tuturor care imi cititi postarile si va promit ca voi scoate tot ce am mai bun din mine, voi respecta regulile de gramatica, voi fi creativa, voi scrie aproape zilnic, pana cand moartea ne va desparti. * you may kiss the readers* Si ca multumire uite o serie de poze ciudate/amuzante de care mi-e rusine, dar o fac pentru voi.

Multumiri "Danei" care ma sustine mereu si ma aduce cu picioarele pe pamant cand sunt prea visatoare!:*

Multumiri si Andreei care mi-e mereu alaturi si ma incurajeaza. La multi ani anticipat sfecla! :*
   Noapte buna si la mai multi cititori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu