sâmbătă, 29 decembrie 2012

Mamma mia!

Salut! Azi am fost ocupata curatand prin casa, si acum cand in sfarsit sunt libera am zis sa nu va las fara un subiect de citit. Am inceput sa-l invat pe minunatul meu nepotel italiana:)). Oricum nici eu nu prea stiu, am invatat in vara doar cateva fraze simple ca sa supravietuiesc prin Italia si singura fraza pe care a prins-o a fost "mamma mia!" , fraza pe care o spune cu asa un accent ca-mi vine sa-l mananc de tot. Si cum tot vorbeam cu el m-am apucat un dor de vara si o ciuda imensa pentru ca nu am primit toate pozele de acolo, iar chiar in momentul in care scriu fratele meu imi face in ciuda cu destinatiile exotice alese pentru luna lui de miere. In cocnluzie, o sa ma casatoresc cu un bogatas...kiddin:)). Defapt, pur si simplu vreau vara, soare, marile albastre din afara tarii...

Din pacate nu am primit pozele cu plaja si restul, asa ca prima poza e random, si celelalte doua de la un botez unde baietii ne-au aruncat pe rand in piscina:)).

Sa va distrati in seara asta.Ci vediamo domani! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu