duminică, 30 decembrie 2012

Ce am realizat azi despre viata

Hello, azi am fost in vizita la spital la tatal meu si apoi la o veche prietena de familie care tocmai a iesit din operatie, si am realizat cat de importanta este sanatatea, mai importanta decat distractia, moda, munca, etc. Si chiar ma gandeam ca abia dupa ce l-am vazut pe tatal meu bolnav la pat am invatat sa pretuiesc, pentru ca noi oamenii chiar nu vedem valoarea unui lucru pana nu suntem in pericol de-al pierde, iar in privinta prietenilor, pe cei pe care i-am considerat ca merita efortul, am fost mereu alaturi de ei, i-am incurajat pentru ca ador sa aduc zambete pe chipurile oamenilor, dar cand intr-un sfarsit am eu nevoie de incurajari, parca se evaporeaza sau pur si simplu ma ignora. Nu am scris aceasta postare ca sa ma plang sau sa cer mila din partea nimanui, dar vreau sa spun ca trebuie sa stiti ca in viata nimanui nu-i pasa intradevar de tine. Oricat de apropiat ti-ar fi vreun prieten, nu se va compara niciodata cu familia ta, desi familia te cearta, oricand ti-e greu ei vor fi acolo sa te scoata din necaz... Si pe langa asta am realizat ca adevaratii prieteni nu sunt cei cu care gandesti la unison, cei cu care ai aproape tot in comun, ci sunt cei care te asculta, au incredere in tine si iti spun verde-n fata cu ce ai gresit, dar nu pentru a se ridica deasupra ta, ci pentru a te ajuta. Iar pentru cei care au probleme cu dragostea (sfeclita), nu dispera, poate acum crezi ca nu vei mai iubi pe altcineva, dar viata are un mod ciudat de a ne arata ca gresim. Si, pana la urma, mai avem vreme, dragostea vine la vremea ei, dupa parerea mea mai bine ceva stabil si frumos decat zeci de relatii scurte, esuate, care se termina cu reprosuri, injuraturi si barfe. In fine, viata este ciudata, brusca, cruda, dar frumoasa, uimitoare si plina de iubire in acelasi timp si toti la un moment dat dorim s-o traim la maxim. Faptul ca nu stim ce se va intampla in viitor face tot farmecul, asa ca dragilor, bucurati-va de viata, bucurati-va ca sunteti in viata, bucurati-va de esecuri, de victorii, lasati grijile la o parte, iubiti la maxim ( pe cei care merita), calatoriti, munciti, faceti ce va place, doar SIMTITI-VA BINE! :*
                      Si va las cu Un cantec dragut pentru voi! Noapte buna:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu