joi, 27 decembrie 2012

Christmas spirit!

Hawdy! In ultima zi de scoala am avut o festivitate cu tema de craciun si azi am primit pozele, iar din moment ce nu am apucat sa descarc pozele cu tutorialele incercate pe viitoarea mea cumnata Madalina, am zis sa va  povestesc ce s-a mai intamplat.
Cu totii am decis sa purtam o piesa de vestimentatie sau accesoriu care sa aduca atmosfera de craciun..din pacate unii nu au facut-o, dar si asa, cu ajutorul elevilor care au decorat sala si cu costumatiile noastre mai mult sau mai putin complete, a fost un eveniment destul de reusit:)). Majoritatea persoanelor prezente au purtat caciuli de mos si vreo 2-3 chiar costume, dar eu nu aveam de unde sa stiu asta cu o zi inainte, asa ca am ales o pereche de cornite de ren. Ala da moment ciudat cand observi ca esti singura persoana cu cornite care pe langa ca sunt imense, mai si zornaie. Unii m-au complimentat, de la altii am primit niste priviri ciudate, dar mi-am purtat "coroana" cu demnitate! Si spre sfarsit am observat ca si alti elevi aveau, doar ca le era rusine sa le poarte, noroc cu mine huh? Si din asta am invatat ca sunt un exemplu in materie de vestimentatie...just kiddin:)). Adevaratul inteles este ca, oricat ar fi de greu ceea ce iti propui, fa-o cu demnitate si oamenii te vor respecta si urma.
 E vremea pentru niste poze cu prietenasii mei!

With ma bff si un bun bun prieten! Love you guys!





Bff+ adorabila mea verisoara careia ii ador papionul:))


Si in final, poza de grup ( jocuri de echipa ).


   Asta e tot pe ziua de azi, bucurati-va de vacanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu