miercuri, 26 decembrie 2012

Winter fashion!

Hello there! Azi am vrut sa vorbim despre diferite stiluri potrivite pentru iarna.Majoritatea fetelor poarta chesti crosetate si pulovere largi, si nu ca nu mi-ar place, dar nu am chiar atatea chestii de genul in garderoba de iarna si, cand climatul din interior imi permite, mai strecor sub geaca cate o hainuta care-mi aduce aminte de toamna/ vara. :)  
Prima poza e mai din toamna, dar mai port tricoul asta cu detaliu dantelat la spate cu un jerseu sau ceva tricotat peste.
 Cat despre a doua poza, bluza am luat-o pentru iarna dintr-un magazin de pe centrul Oradiei, dar parca intra la apa.Oricum mi-a placut foarte mult inimioara si acum incep sa o port doar pe acasa din moment ce devine tot mai mica...:|. Daca va intereseaza buclele, e cam ciudat, dar am vazut la Macbarbie07 videoul "no heat holiday curls" sau ceva de genul..si am luat doar partea cu sosetele, din moment ce am un par subtirel si agrafele alea subtiri nu au niciun efect.:D
Well, cam asta e pe ziua de azi, ma pun la un film cu fratele meu si prietena lui...probabil o sa incerc saptamana asta un tutorial pentru bucle care include o bentita..imi place foarte mult rezultatul Alinei Ceusan ( check her out: http://www.youtube.com/watch?v=Q_mrvcgTZ90 ) .Love ya! xx

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu