duminică, 30 decembrie 2012

Minunatele aventuri de pe Facebook

Hello again! Cum navigam eu pe Facebook din lipsa de ocupatie, am vazut un anume personaj care comenteaza la adresa unor specimene cu poze indecente, limbaj vulgar, fite etc. Nu ca nu ar avea dreptate, doar ca in ultima vreme, ca sa fie toti pe val, incep sa comenteze despre diverse:
1.Posteaza mai multi despre zapada.... "Vai multumim facebook ca ne anunti ca ninge afara, de parca nu am avea ochi bla bla"
2.Fete cu poze indecente...."Tara asta nu are viitor, uitati-va ce am ajuns"=> alte persoane care comenteaza despre cei care comenteaza "Vad fete care comenteaza despre altii cand defapt si ele sunt de genul etc."
 S.A.M.D.
Ideea e ca Facebookul e facut sa socializezi, sa te exprimi, iar daca unele persoane vor sa-si arate "calitatile" in poze sau minunatul limbaj, e problema lor, tu le poti da unfriend. Nu spun asta ca si cum eu sunt ok cu toate prostiile, pentru ca evident si pe mine ma zgarie la ochi comportamentul unora, dar pana la urma e viata lor, nu ma gasesc eu sa comentez pentru ca in unele situatii s-ar putea sa fiu mai dezastruoasa ca persoanele respective. Pe mine doar ma amuza si uimeste Facebookul asta, un loc uimitor unde gasesti oameni de la o extrema la alta, unde unii se lingusesc, altii se injura pe fata, iar altii doar se uita si rad de ei ( cel mai intelept lucru dupa parerea mea:D ). Enjoy!
   O melodie mai asa de duminica seara:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu